Ok za Barcu, ali evo ti par primjera koji itekako zarađuju marketingom i institucija su makar i bez rezultata:
St. Pauli - klub koji je grcao u dugovima mislim sredinom 70-tih i odlučio je promjeniti imidž i ponuditi nešto nezamislivo. Okrenuli su se punk pokretu, anarhizmu i ljevičarima i danas su institucija makar su uvijek u nekom limbu između 2. i 1. lige. No simpatizere koji kupuju njihove majice i bedževe imaš diljem svijeta. Vlakić sa pivama i kobasicama se vozi kroz drvenu ložu na stadionu. Pametan marketing. Nije marketing uvijek ono očito.
Green Bay Packers - Ok oni su nekad davno imali rezultata, no nije to što ih čini legendarnim. Jedini profi klub u americi bez većinskog vlasnika. Vlasnici su navijači, najmanji grad koji ima klub u NFL-u, a njihov Lambou Field je pun bez obzira na rezultate. Simpatizere koji kupuju njihove dresove i pizdarije imaš diljem svijeta.
Primjera ima još masu, Borrussia Dortmund, isto ima nekakve rezultate, ništa posebno, ali taj grad diše za klub, stvoren je kultni status. Teže je nabavit kartu za njihovu stajaću tribinu nego za ložu, baš sam neki dan gledao dokumentarac o njima. Athletic Bilbao isto ima simpatizere diljem svijeta radi njihove politike.
Kult kluba se može stvoriti bez rezultata, i to je ono što fali u ovom gradu, da grad diše za klub. Ali treba nešto ponuditi ljudima da bi disali za taj klub. Rezultati u tome pomažu, ali nisu presudan faktor.